فارسی | English


 

به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   دوشنبه 28 آبان 1397


سال ۱۳۹۷، سال <<حمایت از کالای ایرانی>>




دوره های آموزشی


دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره آموزشی پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد.


برگزاری دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار می شود.


برگزاری دوره مقدماتی چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره مقدماتی چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۲۶ فرودین ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار می شود.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


فعالیت بدنی منظم یکی از مهم ترین مواردی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید.

اگربه خاطر ترس از آسیب دیدن، در مورد اینکه فعال باشید و یا فعالیت بدنی خود را افزایش دهید مطمئن نیستید، خبر خوب این است که فعالیت های هوازی با شدت متوسط، مانند پیاده روی سریع، برای اکثر مردم به طور کلی ایمن است.


نگاهی بر سبک زندگی کم تحرک

سبک زندگی کم تحرک به عنوان نوعی شیوه زندگی تعریف می شود که فرد میزان فعالیت بدنی منظمی را انجام ندهد. درحالی که فقدان فعالیت بدنی، انجام ندادن توصیه های مرکز کنترل بیماری (CDC)،یعنی حداقل ۱۵۰ دقیقه تمرین متوسط و یا ۷۵ دقیقه تمرین با شدت بالا تعریف می شود.



آمار بازديد


 

.


نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /4

ذخائر سوخت کودکان را همیشه پرنگهدارید
 علاوه بر غذاهای سالم میان وعده هایی برای قبل و بعد از ورزش در نظر بگیرید.
 بسته هایی از میان وعده های پرکربوهیدرات و کم چرب با پروتئین متوسط با کودکان همراه کنید. مثل شکلاتهای حاوی غلات، نوترابار، میوه جات، کراکر با کره بادام زمینی و نوشیدنی ها
تنوع نمک زندگی است
 برای یک روش زندگی سالم باید حق انتخاب گوناگونی داشته باشید.
 آیا کودکان شما هر روز می توانند یک نوع غذا را بخورند؟ برای اینکه کودکان از مواد مغذی سالم بهره مند شوند باید از روشهای جدید و مواد غذایی گوناگون و جدید استفاده کنید.
 غذاهای حاوی کربوهیدرات و غنی از فیبر ( غلات و سبزیجات و میوه جات) برای سلامتی بدن ضروری هستند.
کودکانتان را پر انرژی کنید
 نیازهای انرژی را برای کودکان فعال از طریق غذاها و نوشیدنی ها تامین کنید.
 بهترین تعادل برای کودکان ورزشکار و فعال:
55-50% کالری از کربوهیدراتها ( نان، غلات و برنج و ماکارونی)
15-10% کالری از پروتئینها ( گوشت و مرغ و ماهی، حبوبات و مغزها)
30-25% کالری از چربی ها ( روغنها و شیرینی جات )

ترجمه و تنظیم: شیوا ایلبگی طاهر
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران
مؤلف: Dr.Suzzane Nelson

تاريخ  ارسال:دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:45

کد:10054-1397





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات







نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي


کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.