فارسی | English


 

به سایت هیأت پزشکی ورزشی استان تهران خوش آمدید.            

   يكشنبه 28 مهر 1398


رهبر معظم انقلاب سال 98 را سال "رونق تولید" نامگذاری کردند.




دوره های آموزشی


برگزاری دوره آموزشی امدادگر ورزشی توسط هیئت پزشکی ورزشی استان تهران

هیئت پزشکی ورزشی استان تهران، دوره آموزشی امدادگر ورزشی را با ارائه گواهی معتبر برگزار می‌کند.


شروع ثبت نام دوره ماساژ ورزشی ویژه بانوان و آقایان

کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران از شروع ثبت نام دوره ماساژ ورزشی بانوان و آقایان درتیرماه خبر داد.


دوره پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی

دوره آموزشی پیشرفته چربی سوزی با فعالیت بدنی و مکمل های گیاهی، ۹ اردیبهشت ماه به همت کمیته آموزش هیأت پزشکی ورزشی استان تهران برگزار شد.



 آرشیو دوره های آموزشی


مطلب روز


آماده سازی ذهنی بازیکنان

اغلب فاکتورهای آمادگی ذهنی است که می تواند بیشترین تأثیر را روی نتیجه عملکرد بازیکن و تیم داشته باشد.


تنظیم انرژی روانی ورزشکاران

ورزشکاران زبده علاوه بر تنظیم انرژی جسمانی باید بتوانند انرژی روانی خود را طی یک رویداد ورزشی یا دوره ای از مسابقات تنظیم نمایند.



آمار بازديد


 

.


توصیه هایی برای ورزشکاران مبتلا به آلرژی
آلرژی فصلی یکی از شایعترین آلرژی هاست این بیماری که بیشتر در فصل بهار دیده می شود با التهاب مخاط بینی همراه است.
   چهارشنبه 10 مهر 1392 - 09:07

»

دستورالعمل دریافت مناسب مایعات در ورزش
دریافت مایعات در قبل و در حین ورزش به هیچ عنوان محدود نشود. از تشنگی غفلت نکنید، ولی تشنگی نباید به عنوان تنها معیار نوشیدن مایعات در نظر گرفته شود.
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:40

»

مصرف آب و املاح برای ورزشکاران
به طور كلي، در ورزشكاران جايگزيني مايع و املاح طي سه مرحله صورت ميگيرد:
   چهارشنبه 13 شهريور 1392 - 11:36

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /4
ذخائر سوخت کودکان را همیشه پرنگهدارید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:45

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /3
برای تامین انرژی کربوهیدرات را هدف قرار دهید
   دوشنبه 20 آذر 1391 - 13:43

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /2
توصیه هایی در رابطه با مکمل ها
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:02

»

نکات تغذیه ای مناسب برای کودکان فعال و ورزشکار /1
تامین آب بدن
   چهارشنبه 8 آذر 1391 - 12:00

»

در مورد چربی ها بیشتر بدانیم
چربی های موجود در رژیم غذایی منبع تولید انرژی- تامین کننده اسیدهای چرب ضروری بدن- حامل یا لازم برای ساخت برخی از ویتامین ها (A-D-E-K ) و انواعی از چربی ها برای سلامت قلب مفید هستند. 25 درصد از میزان کالری روزانه می تواند با مصرف چربی های سالم به دست آید.
   سه شنبه 30 آبان 1391 - 14:05

»

مصرف آب و نوشیدنی های ورزشی در ورزشکاران
مصرف آب و مایعات مناسب در بهبود عملکرد ورزشی در ورزشکاران بسیار موثر است.
   دوشنبه 10 مهر 1391 - 09:16

»

نقش کافئین در عملکرد ورزشی
کافئین در تمام دنیا بصورت گسترده مصرف می شود که در قهوه، چای، شکلات، کاکائو و کولاها وجود دارد.
   دوشنبه 20 شهريور 1391 - 10:03

»

مصرف ناکافی تغذیه، یکی از شایعترین مشکلات زنان ورزشکار نسبت به مردان ورزشکار
تغذیه مناسب و صحیح بهترین راه برای حفظ انرژی کافی طی فعالیت ورزشی و بعد از ورزش و دوران ریکاوری است
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 11:59

»

غذاها و نوشیدنی های مناسب جهت بازسازی عضلات و ذخائر انرژی بعد از ورزش
غذا و نوشیدنی های بازسازی کننده بعد از ورزش می توانند به ورزشکار کمک نمایند تا بعد از تمرین یا مسابقه سریعتر برای تمرین یا مسابقه بعدی آماده شوند
   سه شنبه 14 شهريور 1391 - 10:51

»

کاربرد و اهمیت تغذیه نونهالان و نوجوانان ورزشکار
نونهالان و نوجوانان در دوران رشد و تکامل در معرض تغییرات فیزیولوژیک و همچنین تغییرات رفتاری قرار دارند.
   دوشنبه 13 شهريور 1391 - 09:29

»

All Page : 1

This Page: 1

صفحه نخست

1  

صفحه آخر





پيوندهاي مرتبط



تازه هاي علمي


آگهي و تبليغات







نظرات و پيشنهادات



فرم خام ارزیابی



پوستر دوره هاي آموزشي



کليه حقوق خبری و تصويری متعلق به هيات پزشكي ورزشي استان تهران می باشد.